2 Ekim 2011 Pazar

Taze Gelin Evi

Bugün sizi ağabeyim ve gelinimiz İpek'in  evine götüreceğim. Taze gelin evine! Haftaya nasipse evlenecekler:) Arabaya binmeden birkaç poz veriyorum ;)



Facebook 'By Fyz ÜNLÜ' sayfamda en çok merak edilen şallarımdan birini tercih ettim bugün. Başımda görmek isteyenler için de iyi oldu galiba:)



Dantel ve swarovski sevenlerden gelin hanım:) Salon mobilyaları gayet modern seçilmiş, dantel perdelerle de çok şık olmuş. Çok beğendim!


 Seccadeler de özenle işlenmiş, bunlar da kayınvalide hediyesi:)


 Havlulardaki dantel detaylara dikkat edelim. Kokoş bunlar yahu:)

**

Bu da ağabeyimin çeyizi.  İçinde ne mi var?

- Yatak örtüsü takımı
- Seccadeler
- Havlular
- Yastıklar




İstanbul sevdalısı bir çift bizimkisi. Heryerde bir  İstanbul figürü  :) Mumluklar gece karanlıkta duvara yansımasıyla çok farklı bir görüntü yaratıyor.




Verdi perde 'nin en güzel perde desenlerinden biri bu bence , mutfakta kullanmak iyi fikir!



Yeni ev, yeni mutfak! Herşey çok ama çok güzel, nazar değmesin maşallah:)




Gülen surat magnetleri çok şiriiin!



Ağabeyimin çeyizini ve perdelerini hazırlattığımız yer: Kurtköy Verdi Perde ( Bisuka Tekstil)  Kesinlikle bir perdeciden beklediğinizden çok daha fazlasını sunuyorlar. İlerleyen günlerde onun atölyesine girip tüm detayları sizinle paylaşmak istiyorum. Ev tekstiline ilgi duyanlar da mutlu olurlar belki:)

**
P.S/ Verdi Perde Kurtköy (Bisuka Tekstil)

tel.0216 487 17 90-91

8 yorum:

Sumeyye dedi ki...

İpek ne kadar güzel bir isim <3
Maşallah ,Allah ömür mutluluklarını bozmasın,evlerini yuva yapsın :)

Seher dedi ki...

Perdeler çok hoş hakikaten :)
Hayırlı olsun,hep güzel anılar biriktirsinler inşallah yuvalarında :)

Adsız dedi ki...

İstanbul silüetli mumluklar nereden acaba, yazarsanız sevinirim.

feyza dedi ki...

Nilla, Amin Sümeyye'cim, Allah razı olsun:)

Seher, ne güzel bir dua böyle. Teşekkür ederim:)

Eski takvim, hiç sormak aklıma gelmedi, öğrenip haber veririm inş:)

Adsız dedi ki...

mumluklara bayildim, merakla bekliyorum ben de cevabi :))

feyza dedi ki...

Öğrendimm:)
Mumluklar PAŞABAHÇE, havlular BİSUKA TEKSTİL.

~♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥~sinemella~♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥~ dedi ki...

şalın bi harika güle güle kullan nereden aldın acaba:)

Feyza dedi ki...

sinemalla, bu şalı facebookta 'by fyz ünlü' sayfamda bulabilirsiniz :)