4 Eylül 2012 Salı

Çubuklu Hayal Kahvesi



 Sessiz bir ortam, bir laptop ve bir BEN.. yazı yazmak için uygun bir ortam buldum sonunda. Anlatacaklarım birikti, fotoğraflar birikti.. Hepsini tek tek sizinle paylaşmak istiyorum umarım başarabilirim. Bundan sonra daha fazla yazı yayınlayabilmek adına az yazı, bol fotoğraf paylaşmayı düşünüyorum.

*    *    *

Geçtiğimiz hafta sonu  anneciğimin doğum günüydü. Kutlama mekanı olarak Çubuklu Hayal Kahvesi'ni tercih ettik.  İlk kez gittik ve çok beğendik.  Brunch'ı, manzarası, mekanı kısacası herşey güzeldi.

Yusuf  martıları ve balıkları beslerken ben de ona sürekli birşeyler yedirme telaşındaydım :)
 
 
Manzara güzel olunca aldım kuzumu kucağıma bir sürü bir sürü fotoğraf çektirdim!


Rüzgarlı havada şal kullanmak büyük hata..  Yüzbinmilyon kere düzeltmişimdir şalımı herhalde :P
 
 
          Yusuf da rüzgardan nasibini aldı.
Herşey iyi güzeldi de çocuklar için tehlikeli bir ortam vardı. Sadece iki halatla güvenlik sağlanmaya çalışılmış ama mümkün mü?
 
 
Bu manzara bana bir kez daha İstanbul'da yaşamanın bir ayrıcalık olduğunu hatırlattı.. İstanbul'a alışan tüm olumsuzluklara rağmen (trafik, hava kirliliği vb.) başka bir yerde yaşayamaz diye düşünüyorum.
 

Bunlar da Yusuf'la çektirdiğimiz fotoğraflar arasından en beğendiklerim <3 p="p">
 
 
 
 
Sana bakmaya ve seni sevmeye doyamam ki! :)
 

..See you..
 

9 yorum:

FaTma dedi ki...

fotoğraflar her zaman ki gibi harika:-)
istanbulun manzarasına doyum olmuyor gerçekten.
rüzgarlı havalar da ben salımı arkadan bağlamayı tercih ediyorum.yoksa çekilir gibi değil.:-)
sevgiyle kal canım..

otuz şirin yıl dedi ki...

Çok şirinsiniz...
=)

Mehtap dedi ki...

güzel kareler... Rabbim mutluluğunuzu daim etsin

Unknown dedi ki...

hersey cok hoş maşallah.feyza hanımcım sıze ulaşabılecegım bır mail adresı varmı.goremedım de buralarda

Feyza dedi ki...

Fatma; ben de en sonunda arkadan bagladim ama o bile fayda etmedi:)sen de sevgiyle kal..

otuz sirin yil, :) tesekkur ederiiz.

mehtap, amin Mehtapcigim.

ayshe, feyza8484@hotmail.com

esrabetul dedi ki...

Rabbim ayırmasın inşallah

esra betül
www.pantolonetegim.com

Unknown dedi ki...

cok tesekkur ederım feyza hanım.görüşmek üzere

Feyza dedi ki...

esrabetulaydın,amin Allah razı olsun :)

ayshe, görüşürüz hoşçakalın!

Dünden Bugüne dedi ki...

Kocama bir MaşAllah oğlunuzada sizede :) Genç anne olmak ne güzel Allah yüzünüzden gülücüklerinizi eksik etmesin inşAllah..
Sevgiler :)