8 Kasım 2011 Salı

Happy Moon's


Herkese MERHABA!!!!

Bayramınız nasıl geçiyor bakalım? Artık son güne geldik kurbanlar kesildi, büyüklerimizin elleri öpüldü. Köprü trafiği yine İstanbul'da felç oldu.. Köprüyü kullananlara Allah sabırlar versin diyorum!

*      *      *
Yusuf'umun sağlık problemleri olduğu için bizim bayramımız biraz sıkıntılı geçiyor. Salgın varmış.. Yusuf'ta hem boğaz iltihabı hem de orta kulak iltihabı olmuş, ateşi de var yavrumun.. İğne yaptırdık. İnşallah biran evvel iyileşir, dualarınızı eksik etmeyin lütfen...

*    *    *
Her bayram gerçekleştirdiğimiz ikinci gün "Bayram Buluşma" mız Fenerbahçe Happy Moon's Cafe'de gerçekleşti.  İlk kez gittiğim bu cafeyi ben çok sevdim. Ortam güzel, yemekler çok güzel, güzel de güzel:) Yalnız bizi memnun etmeyen bir durumdan da bahsetmeden edemeyeceğim. Bir hafta öncesinden rezervasyon yaptırmamıza rağmen kahvaltılarımızı çok!!! geç getirdiler. Bizden çok özür dilediler ama dilenen özür açlığımı bastırmadı:Pp Bundan sonra bruncha giderken en azından ağzıma bir iki lokma birşey atmaya karar verdim, ne olur ne olmaz;)

*    *    * 
Köşkün üst katını bize ayırmaları bizim için çok iyi oldu, sıcak bir ortam oluştu.

İşte bu merdivenlerden çıktık,


Ve bu şirin yere geldik! :)





Bildiğimiz abartılı dekor ve mobilyalardan uzak, çok sade, bir o kadar da rahat ve sevimli:)




                               Örtüsüz tahta masalar da çok hoşuma gitti!



 *Yusuf ve Annesi *
( Burda hafif bir kırgınlığı vardı ama şuanki haline göre çok çok iyiydi..)
Elindeki şimşek mcqueen'i garson abilerinden biri hediye etti. Çok sevdiği için bütün gün elinden bırakmadı:)


                                    Bu fotoğraf benim için çok anlamlı! :)



Ailece verdiğimiz kapı pozumuz nasıl?:)

İşte size kocaman bir aile tablosu!! Ama bu kadarcık değildik tabiiki, diğer yarımız erken kalktılar malesef, kuzenlerle poz veremedim bu sefer;)

..İkinci günün sabahı da bu şekilde geçti..

İnşallah sizin de bayramınız "bayram" tadında geçiyordur. Baklavaları, börekleri fazla kaçırmıyoruz değil mi? :)) Beni sorarsanız  bayramda dikkat etmeye çalışıyorum, bayramdan sonra da spor merkezine başlamayı düşünüyorum ( İNŞALLAH) Benden bu kadar, yeni bir postta görüşürüz!!

HOŞÇAKALIIIIN!


3 yorum:

sedaca dedi ki...

bu bayram kalabalık aile fotoğraflarına bayıldım, gördükçe mutlu oldum.. ne güzel bir ailesiniz.. maşallah dedim :)

Feyza dedi ki...

Sedaca, :) Teşekkür ederiiz.

angelrose dedi ki...

feyza hanım bloğunuzu yenı kesfettım kıyafetlerınız cok cok guzel ama bu uzerınızdekı ceketle etegı merak ettım nerden aldınız yada dıktırdınız mı? aslında bişi daha sormak ıstıyorum morlu yeşil elbısenızın kumasını da cok begendım nerden bulabılırım yada alabılırım bılgı verırsenız cok sevınırım :)