27 Kasım 2011 Pazar

Oyuncak Fuarı / PEPEE


MERHABALAAR!

Güzel bir Pazar gününün sonuna geldik. Bugün kahvaltıda misafirlerim vardı, soframın fotoğraflarını çekip sizinle paylaşmak istiyordum ama yine unuttuuum:( Neyse bir dahaki sefere inşallah! Bir önceki yazımda İFM'deki Oyuncak Fuarı'nın tarihini hatırlatmıştım sizlere. İşte o fuardan haberler ve görüntülerle geldim bloguma.  Cumartesi günü iki çekirdek aile olarak Yeşilköy'ün yolunu tuttuk.

Gitmeden önce Yusuf'u çok tembihledik. Oyuncak almayacağız sadece bakacağız diye. Hatta Yusuf gitarıyla şarkı bile besteledi " Oyuncak alınmaz, bakıcaaz. Bakıcaaaz gelicezz oyuncak yook" Sözler bu şekildeydi ama kendisi ilk gördüğü oyuncağı alma girişiminde bulundu. Dakika bir gol bir durumu...
Pepee'yi izleyenler Maymuş'u tanımışlardır. Yusuf çok sevdi, hep Maymuş'un peşindeydi:)




Pepee'de Şuşu'yu seslendiren Kıraç'ın eşi Ayşe Şule Bilgiç program sunuyordu. Çocuklar Şuşu'nun etrafında Pepee şarkıları söylüyorlardı " iki ekmek aldım eve gidiyorum, biri büyük biri küçük iki ekmek aldııııım" :) Cıvıl cıvıl bir ortamdı!!

Pepee'nin annesi ve ben:)
İlerleyen saatlerde Kıraç da geldi, tanışmak isterdim ama pek bi soğuk geldi bana..

Yusuf Bebe'yi annesine vermeye çalışırken bizi çok güldürdü. Annesinin kollarına vermeye çalışıyor ama kolları kucak pozisyonunda olmadığı için sürekli yere düşüyordu o da burda annesine kızıyor "aaaal senin" diyor:)

Yusuf'la bol bol poz verdik:)


Burası daa Pepee'nin evi. TIK TIK TIK!!


Bizimki pencereye çıkınca görevliler hemen müdahale etti, ama biz çoktan fotoğrafını çektik bile:)


İşte bu da ZULU, saçındaki kurdeleye bakar mısınız çok şirin bir karakter:)


Günün başrol oyuncuları Ahmet & Yusuf; Yusuf Pepee'yle bize poz verirken herkes durdu onlara bakıyordu. Çok sevimliler gerçekten, maşallah kuzucuklara :**


Bu da son fotoğrafımızz , ben ve bebe :)


Fuarda  Caillou ve diğer çizgi film karakterlerinin standı da vardı ama fotoğraflarını çekmediğimiz için burda paylaşamıyorum. Küçük bir fuardı ama keyifliydi, İyiki gitmişiz dedik. Çıkışta da yeni açılan "Ora"ya gitmek istedik ama otoparkından geri döndük çünkü hava çok soğuktu ve avmnin üstünün açık olduğunu bilmiyorduk. Belki bir gün daha güzel güneşli bir havada orayı da keşfe gidebiliriz;) Fuara giden varsa nasıl geçtiğini bizimle paylaşabilir. Bugünlük de benden bu kadar:)

See you:)
*      *      *

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Pepe sever olan oğlumu götürmeyi çok isterdim ama malesef bu aralar evde bol bol dinlenmemiz gerekiyor. İnşallah başka bir zaman tekrar kısmet olur.

Böyle çocuklarla olan etkinlikleri çok seviyorum. Hem bizler için de eğlenceli oluyor. :)

elif dedi ki...

kızımda orada olmalıydı:)malesef uzaklardayız.)üzerinizdeki gömlek ve etek çk hoş.nereden...

Feyza dedi ki...

Mor Kelebek, inş canım:)Gerçekten öyle! Biz de keyif alıyoruz en çok da onların mutluluğunu görünce:)

elif, istanbul dışındasın sanırım, belki sizin oralarda da böyle bir fuar olur ya da bakarsın kısmet olur seneye buraya gelirsiniz:)
gömlek- şölen butik
etek-atalar

elif dedi ki...

evet giresunun tirebolu ilçesindeyiz.buraya gelmesede; giresun, trabzon ,samsun şehirlerinde olursa kaçırmayız:)görüşmek üzere...

morcivertlale dedi ki...

maşallah oğlun ne kadar tatlı bir çocuk Rabbim nazarlardan saklasın :)

betül dedi ki...

merhaba, yine çok eğlenceli bir ortam paylaşmışsınız, kıyafetinizde çok hoş..ama ben ayakkabı meraklısı biri olarak kıyafetlerinizin altına giydiğiniz ayakkabılarınızıda görmek istiyorum, ayakkabılarınızın fotolarını da paylaşırsanız sevinirim..

Feyza dedi ki...

elif,inş oralarda da olur, hoşçakal:)

morcivertlale, teşekkür ederiiiz Amin!:)

betül, tamam bundan sonra ayakkabıları da paylaşacağım inş:)

iki aşk:)) dedi ki...

postlarınız okurken ki kayfimi anllatmam imkansız..sanki akıcı bi kitap okur gibii...maşşallah çok güzelsiniz Allah bağışlasın oğlunuzda çok yakışıklı...nice uzun postlara:))

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

yerim ben o oyuncakları çok şekerlermiş, resimler çok hoş ;)

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

benim de aklımdaydı, çok gitmek istiyodum ama unutvermişim :(( zaten bu aralar unutkanlığım tavan yapmış durumda.

fotoğraflarınızı paylaştığınız için teşekkürler