15 Aralık 2011 Perşembe

Great Happiness!!


İşte geldiiiiiiiiiiiiiiim!!!  
Yine çok güzel bir hava var İstanbul'da :)

*    *    *

Eski yazılarıma bir göz gezdirdim de ilk post tarihim 20 EYLÜL 2011'miş, çok da uzun bir süre olmamış aslında ama burda ve blogumun facebook sayfasında o kadar güzel insanlar tanıdım ki,
İYİ ki blog açmışım !!!:)

*    *    *

Blogumu en çok takip eden ülkelerin başında Türkiye geliyor. Daha sonra sırayla Almanya, Belçika, Kanada ve Amerika. ( Sadece ilk 5i paylaşmak istedim) Hepsine kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum! :) Ne mutlu bana! 

*    *    *
Bugün, yakın zamanda aldığım, minik ama beni çoooook mutlu eden  hediyeleri sizinle paylaşmak istiyorum. 


Şu zamana kadar en çok aldığım hediyelerden biri AYNA! Bunun bir anlamı var mı bilemiyorum ama ben aynaya bakmayı çook seviyorum;)


Üstü taşlı ve çok şık bu aynayı bana çook sevdiğim arkadaşım Zehra hediye etti:)


Bu ayıcık ve kediye görür görmez bayıldımm! Çook şirinler:) Arkadaşım Zehra Ceviz Ağacı buluşmamızda bana bir jest yaptı ve  bu aşk yumağı magnetleri hediye etti, Biri ben diğeri de eşimmiş, hahah:)


Canım annem, beni mutlu etmek için bana bu şirin takımı almış, hiç kırmızı havlum olmamıştı!:)


Ben de kendime öğretmenler gününde Forever New'dan bu yüzüğü almıştım, nasıl beğendiniz mi? Bazen insan kendine de küçük hediyeler alıp hediye paketi yapıp kendine sunmalı dimi? :) Maksat küçük şeylerle mutlu olabilmek!

*Hediyeleşmek sünnettir.


                                HOŞÇAKALIN, SEVGİYLE KALIN!! :)



8 yorum:

morcivertlale dedi ki...

güle güle kullan maşallah çok sevimli hepsi, aynanın aynısını bende anneme almıştım çok sever bu tarz objeleri :)

Tuğba dedi ki...

Annenin havluları guselmiş hepsını gule gule kullan benım blogumada beklıyorum darılırım (:

Adsız dedi ki...

Merhaba, bu aralar ben de çokca hediye aldım :) İnsan ayrı bir mutlu oluyor hediye aldığında, daha özel hissediyor kendini... Almak kadar vermeyi de seviyorum ben :) Bu arada öğretmen misiniz yoksa? Meslektaşmışız :) Branşınız nedir?

Kübra dedi ki...

Güle güle kullan tatlım hediyelerini. Hepsi birbirinden güzel.. Öpüyorum kocaman..

Feyza dedi ki...

morcivertlale, teşekkür ederim, öyle mii, anneciğin de iyi günlerde kullansın inşallah:)

tuğba, gittin kırmızı havluları beğendin dimi ? süslü kız;) bakıyorum bloguna ama yorum yazamadım, baksana kendi blogumda bile haftada bir yazı yazmaya başladım:(

zehrasunay, evet hediyeleşmek çok mutlu ediyor beni, tek taraflı olmamalı zaten. İstanbul üni amerikan kült. ve edeb. mezunuyum
,marmara üniden ing öğretmnlği formasyonu aldım ama hiç bi tecrübem yok, öğrencim olmayınca ben de kendime hediye alıyorum kihkihk:)) senin branşın neydi?

Kübra, teşekkür ederim kübracığım, ben de öpüyorum :)

Seyyah dedi ki...

Güle güle kullan, Feyza`cim bu sirin hediyeleri. Benimde bir iki ay önce canim arkadasim buna benzer bir ayna hediye etmisti. Ne kadar sevindigimi anlatamam. Bence hediye sevinci gercekten süpriz oldugu zaman yasaniyor. Ve ben bunu cok seviyorum. :-)

Adsız dedi ki...

ha ha :D ben de magnetleri sevdim :D ha ha nasıl hoşalaştım güldüm bi de :) peki hangisi siz siniz hangisi eşiniz :D

Feyza dedi ki...

seyyah, teşekkür ederiim, sen de iyi günlerde kullanırsın inşallah aynanı:)
sümeyye, :)) zaten biri erkek biri kız, belli değilmi:)