24 Aralık 2011 Cumartesi

Cilt Bakımı



Söz verdiğim gibi kullandığım cilt bakım ürünleri hakkında bilgi vermek için burdayım:) Geçenlerde Meyye'nin  siyah noktalarla ilgili yazısını okuduktan sonra yeni ürünler denemem gerektiğini düşündüm. Çok hassas bir cilde sahip olduğum için her ürünü kullanamıyorum. Cilt tipime uygun bir ürün kullanmadığım zaman cildim inanılmaz bir reaksiyon veriyor. Meyye Neutrogena greyfurtlu scrub ve Estee Lauder kimyasal peelingle siyah noktalarından kurtulduğunu yazmıştı. Ben de o ürünler hakkında bilgi almak için gittiğim Cosmo Home'da  kendimi cilt bakımı sandalyesinde buldum:))  Daha önce kullanmadığım bir markanın ürünlerini  bakım için yüzüme süren kadının burnundan da getirdim. "Bakın emin misiniz benim cildim çok hassas, birşey olursa sorumluluk size ait, bıdıbıdı bıdıbıdı bitene kadar konuştum durdum":))


İşlem bittikten sonra yüzümde ne bir yanma ne de bir kızarıklık vardı!
İhtiyacım olan tüm ürünleri aldım. Daha önce Estee Lauder Cilt temizleme ürünlerini kullanıyordum, memnundum ama şunu söylemeliyim ki Innova ürünleri beni daha çok memnun etti. Fiyat açısından baktığımızda da Estee Lauder'e göre çok daha uygun. Bir de şuanda Innova ürünlerinde %20 indirim var, ne kadar devam eder bilemiyorum :)

*   *   *
Göz çevresi bakımı için yeşil çay özlü, yağ içermeyen bir ürün.
 Gece yatarken mutlaka sürüyorum.


Bu ürünle haftada iki kere yüzüme peeling yapıyorum ama burnuma daha fazla bastırarak ve uzun süre, yüzümün geri kalan bölümüne ( göz çevresi hariç) daha hafif ve kısa süre uyguluyorum. Yabanmersini içeriyor.


Kış aylarında soğuktan kuruyan ve pul pul dökülen ciltler için bence mükemmel bir ürün. İyi bir nemlendiriciniz yoksa kışın yapılan makyaj yüzde çok kötü bir hal alır, örnek ben:(  Kışın nasıl bir kuruluk yaşıyorum anlatamam, nemlendirici kullanmasam ellerim bile çatlamaktan yara olabiliyor.
Innova'nın nemlendiricisi çok yoğun ve uzun süre ciltte kalıyor, bu ürün de benden tam not aldı diyebilirim:)


Hassas ciltler için üretilmiş cilt temizleme köpüğü cildimi temiz ve yumuşacık yaptı, beğendim:)


Cilt temizliğinden sonraa sıra tonikte! (gözeneklerin kapanması için)
 Şu zamana kadar hep alcohol free özellikli tonik kullandım, cildim yanmasın kızarmasın diye. İlk kez çekine çekine kullandığım alkol içeren bu ürünün cildime hiçbir yan etkisi olmadığı için çok şanslıyım. Kullanmaya devam;)


Haftada bir gün cildi ölü hücrelerden arındırmak ve varsa siyah noktalardan kurtulmak ya da oluşumunu engellemek için bu maskeyi kullanıyorum.



Sonuç olarak, Innova markalı bu ürünlerin hepsinden memnun kaldım. Sizin de cildiniz hassassa bu ürünleri rahatlıkla kullanabilirsiniz. Ayrıca bu yazıyı hazırlamadan önce facebook sayfamda ürünleri kullananlara memnuniyetlerini sormuştum,  kullananlardan olumlu cevaplar geldi. Ben de gönül rahatlığıyla sizlerle paylaşmaya karar verdim.

Şimdi de burda sorayım. Siz Innova'nın hangi ürünlerini kullanıyorsunuz? Memnun musunuz?

Bir dahaki postta görüşmek üzere, Sevgiyle Kalın! :)

6 yorum:

Adsız dedi ki...

bu post süper olmus :)

kurdesenurtiker dedi ki...

bence bulutsuzluk özlemi daha süper olmuş hey gidi üniversite yılları heey,cok duygulandım şimdi:((((((

süslükibar dedi ki...

gerçi twitter da yazdım ama burdanda yazıyım bari...
bende innova nın temizleyici köpüğünü kullanıyordum ama cildimi çok fazla temizleyemediğini farkettim.Özellikle fondoten artıkları bırakıyor haberin olsun.Ama innova nın transparan pudrasını kesinlikle tavsiye ederim. makyaj altı bazını da çok beğenerek kullanıyorum...göz makyaj temizleyicisini ve fondotenini de kullandım ama favorim pudra:))

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

ben innovanın nemlendirici el kremini kullandım ama yetmedi bana.nemlendirici de bebak acı badem kremini tek geçiyorum..tabi benim cildim için.benim cildim kurulukta çığır açıyor.siyah noktalar içinse loreal pure zone serisini kullanıyorum.pek memnun değilim değiştirmeyi planlıyordum iyi oldu bu posta rastlamam.

SsİEZMA dedi ki...

Evt Innovanın nemlendirici el kremi kesinlikle iyi değil . makyaj malzemeleri başarılı memnunum .

ela dedi ki...

innovaya hiç güvenmiyorum.güneş kremi,maske ve sivilce kurutucusunu denedim, hiç işe yaramadılar.hiiiiiiiiiiiiiiiiiç tavsiye etmem.meyyeden duyunca neutrogena pembe greyfurtlu aldım,çook güzel.estee kimyasal peelingini bulamadım:(çok istiyorum ama bulabilenler haber verirse sevinirim bu arada.selamlar.