21 Ocak 2012 Cumartesi

Bir Melek Doğmuş!:)

**SELAM**

Nasılsınız? Umarım haftanız güzel geçmiştir. Birçoğunuz karlara doymuşsunuzdur mutlaka :)Ben mi? Geçtiğimiz hafta benim açımdan çok sıkıntılı geçti malesef.. Yusuf çok hasta oldu,tüm hafta ateşli yattı :( Ayağımız kara bile deymedi doğru düzgün desem yeridir. Ne yapalım kısmet,  yavrucuk şimdi iyi ya gerisi önemli değil.
Perşembe günü iki elim, kollarım, alnım bir anda kaşınmaya başladı. İnanılmaz bir şekilde kaşıdıkça kızardı. Meğerse kurdeşen denilen şey buymuş. Sıkıntı, stresten çıkarmış. Annem " kızım, sen kurdeşen dökmüşsün" demese farkına bile varmayacağım.. Çook çok hassas bir yapım var, sevmiyorum böyle olmayı.. Herşeyi içe at at nereye kadar?? İşte böyle kurdeşen dökerek çıkar acısı :)
Sıkıntılı bir hafta ve sıkıntılı bir giriş yazısından sonra birkaç hafta öncesinde sevdiğim insanlarla geçirdiğim mutlu bir günümü paylaşmak istiyorum. Sevgili arkadaşım Nesrin'in minik kızı Melek 2 yaşını bizimle kutlamak istedi. Biz de onu bu güzel gününde yalnız bırakmadık tabiiki :)

Minnie'li pasta!:)

Pastası geldiğindeki sevinç, heyecan gözlerinden okunuyordu! Onun bu halini görünce aklıma oğlumun 2.yaş doğum günündeki hali geldi, nasıl da mutluydu ! :) Görmeyenler için TIK!

Sedacığımın ikizleri Sahra & Eflal de Melek ablalarının doğum günü partisine katıldılar. Uzun zamandır görmemiştim, ikisi de birbirinden tatlı maşallah! Bol bol hasret gidermiş olduk !:)


Kim ne derse desin ikiz bebek büyütmek gerçekten çook zor bir iş, ve bence Seda bu konuda takdir edilecek bir anne. O kadar sabırlı o kadar yumuşak ki maşallah sübhanallah!!!:) Ama onlar da o kadar tatlılar ki bal yanaklarını öpmeye doyamadım resmen :)
Nurturia'yı duydunuz mu? Çocuklu ailelerin paylaşımı ve yardımlaşması amacıyla kurulmuş bir site. Arkadaşımın tavsiyesi üzerine üye oldum ve gerçekten çok faydalı olduğunu düşünüyorum. Kendi çocuğunuzla aynı yıl aynı anda doğmuş bebek annelerini bulup sohbet edip sorular sorabiliyorsunuz. Forumda bilgi paylaşımı yapabiliyorsunuz, daha bir çok özelliği var. Henüz duymayanlar, üye olmayanlar varsa, TIK


Gelelim soframıza, Nesrin yine çok güzel hazırlanmıştı. Herşey çok ama çok lezzetliydi, ellerine sağlık! :)
Hiç poz veremeyiz çok acıkmışız;)


Melek İnci'nin bize süprizi  bu güzel kutu oldu :) İçinde de Kahve Dünyası'nın Bonteleri! Bir ara deli gibi tüketiyordum ama sonra bıkkınlık geldi, yemeği bıraktım çok şükür:)


Bonibonlu Bağ pastanesi kurabiyeleri ve çocukların minik kahramanı pepee kurabiyeleri:)


Bütün kızlar toplandık, " mutlu dostlar" pozu verdik :)


Burda da ben! :)
                                              


Kapanışı toplu çekildiğimiz fotoğrafla yapmak istedim!
Tekrardan Melek İnci'nin yeni yaşını kutluyorum. Ailesiyle ve sevenleriyle geçireceği sağlıklı, huzurlu, mutlu ve hayırlı yıllar diliyorum!

HOŞÇAKALIN :)




12 yorum:

u.aydin dedi ki...

Ben de kutluyor ve ne güzel bir gün gecirmissiniz diyorum.harika.biraraya gelmek için hoş etkinlikler.sevgilerle.

Emine dedi ki...

Ceketin çok hoşuma gitti! Nasıl zayiflamisin öyle :D
Ve çok güzel bir doğumgunu partisine benziyor :)

Feyza dedi ki...

u.aydın, teşekkür ederiz. Sevgiler:)

emine, ceket şölen butikten, facebooktan satış yapıyorlar bakabilirsin:) Zayıflamadım aslında fotoğrafta öyle çıkmış sanırım..

Adsız dedi ki...

Ay canım yaa kurdesen dOkucek raddeye gelmene üzüldüm.sana dua ediyorum.. Öte yandan minik prensese nice mutlu yıllar hepiniz cok Guzelsiniz:) en baş guzel kim acabaa ?? :))

Adsız dedi ki...

İkizler çok seker maaşşalah :) alttan da fare dişleri çıkmıs :)

Adsız dedi ki...

Allah hayırlı,uzun ömürler versin inşallah.Hepsi çok tatlı çocukların Allah bağışlasın.Hepiniz de şahane görünüyorsunuz bu arada

Feyza dedi ki...

ahsen'cim, çook teşekkür ederim, desteğin ve dualarınla beni yalnız bırakmadığın için <3

isterenklihayat, eveet !:) çok şirinler çok maşallah :)

superisi, Amin cümlemize inşallah!:) çok teşekkürler..

morcivertlale dedi ki...

çok geçmiş olsun Rabbim beterinden korusun inş, maşallah ikizler ne kadar tatlı yahu, ilk çocuğa bile cesaret edememiş biri olarak ne hikmetse ikizlerim olsun istiyorum bende :)) çıldırmış olmalıyım :D

pastaguvercini dedi ki...

aa bizim ikiz kurabiyeler buraya gelmiş,geçen hafta bendeydi bu çıtırlar,doya doya sevdik :) çok tatlılar maşallah,hepinize maşallah bu arada :)

Mehtap dedi ki...

Slm ben kuzenim Gülşah(arkadaşınız) aracılığıyla tanıdım sizi ve blogunuzu. Çok güzel postlar yayınlamışsınız. Ellerinize sağlık,bu arada geçmiş olsun diliyorum. Çok güzel bir gün geçirmişsiniz belli oluyor. İkizler çok tatlı gözüküyor. benim de ikizlerim var ayrıca. Hepiniz çok güzel çıkmışsınız. sağlıcakla kalın

tüli dedi ki...

ikiz çoçuk dışardan çok güzel gözüküyor lakin bakımı hakkaten sabır isteyen bi iş kardşlerimden öğrendimz kadarı ile :)

Feyza dedi ki...

tüli, kesinlikle öyle. ikiz kardeşlere sahip olmak da değişik bir deneyimdir mutlaka:)