7 Ocak 2012 Cumartesi

Meyye's Organizasyonlu Buluşma- Vol 1



* Merhaba *

Bir haftadır yazı yayınlamadım, playlistimi bile güncellemedim. Anladım ki ben kendi kendime nazar değdiren biriyim. En son yazımda "bu hafta geçen haftalara göre sizlerle daha fazla birlikte olma fırsatı buldum demişken" kayıplara karışıverdim.
 Biraz özlettim galiba, hatta özledim de :)

Facebook sayfamda artık hayatımda SPOR olduğunu duyurmuştum. Hızlı bir başlangıç olduğunu söyleyebilirim. Kendimi inanılmaz zinde ve pozitif hissediyorum. Yüzme, pilates ve fitness --> bu üçlüyü çok sevdim!

Asıl konuya gelirsek geçen haftadan planlanan Meyye's in organizasyonunu yaptığı buluşma bugün Balat'ta ÖZel 1 Yer adlı mekanda gerçekleşti. Çok tatlı insanlarla biraraya gelme fırsatımız oldu. Bol bol sohbet ettik, fotoğraf çekildik.  Çok mutlu oldum! :) Umarım yeni dostlukların bir başlangıcı olur, Sümeyye'ye bu güzel buluşma için çook teşekkür ediyorum!

Yazının devamı YAKINDA ( SOON ..) ;)

7 yorum:

Unknown dedi ki...

feyza^cım fotolar gelmeden yazmıyım dedim bende:))ama en hızlı sen çıktın...dediğin gbi umarım iyi dostlukların başlangıcı olur:)

Adsız dedi ki...

Çok kıskandım şu an gerçekten,Niye ben Ankaradayım nedeeen??? =,((

Sema Sultan dedi ki...

Eveet. Çok güzel bir gündü. Çok cici arkadaşlarla tanıştık. Onlardan biri de Bu cici insan Feyza :))

Kübra dedi ki...

vuhuu.. Çok hızlısınn Feyzacımm..

Unknown dedi ki...

o kadar ıstedımkı.2 cocugu bırakacak yer bulamadım,resım bekliyrz

Feyza dedi ki...

ayshe, bir dahakine seni de bekliyoruz :)

kübra, ehuehu öyleyimdir;)

sema, çok teşekkür ederim sen de öylesin.Ayrıca sizlerden güzel sözler duymak çok mutlu etti beni:)

superisi, Ankara'dan gelenler de vardı:)
srpbykylmzr, inşallah!

TUBA dedi ki...

bir şeyi çok istemeyeceksin bunu anladım :) bir dönem boş olan hatta geri kalan hafta sonlarım boş olacak ben o hafta sonu zorunlu eğitim konuldu :)) hayırlısı bir sonrakine insallah