31 Ocak 2012 Salı

Etek, Tunik, Ayakkabı ne aramıştınız? :)



MERHABA :)
Blogumu özlemişim!
 En son kötü haberlerle gelmiştim, ne kadar sağlıklıyız derken kendi sağlığımdan ( sağlıksız oluşumdan)bahsetmiştim. Bir haftadır üstümde bir tembellik bir isteksizlik sormayın gitsin:Pp
Amaaa bugün kendimi çok enerjik hissediyorum, Vanlı komşularımızdan enerji aldım galiba :) Hal böyle olunca da bir post hazırlamaya karar verdim.
*   *   *
Online Satış sitesi shopbop'tan beğendiklerimi sizlerle paylaşmak istedim. Ürünlerin markalarını yazmadım ama hepsi şuan sitede satışta. Beğendikleriniz olursa adrese BURDAN TIK!
Bu ara bol, salaş kıyafetler gözüme takılıyor.
Kollarını uzatırsak hoş bir tunik olacağını düşünüyorum.

 
Bu da arkadan görünümü*

 
Bu eteğin kumaşına ve rengine bayıldım.  Uzun olarak dikilirse çok hoş, farklı bir etek olur. Dikeceğim modeller arasına koydum bile, belki siz benden önce davranıp diker ya da diktirirsiniz:)

Yandan görünümü* 

Son zamanlarda birkaç tasarımcının koleksiyonunda gördüğüm bir etek modeli .. Erenköy'de Aven Butikte bu modelin kırmızı ve uzununu gördüm, gayet şık duruyor. İlgilenenler varsa Aven'e bakabilirler.

Bu da eteğin arkadan görünümü*

Gelelim ayakkabılaraa! :)
Uzun zamandır siyah şık bir ev ayakkabısı arıyordum, buldum galiba!:)

Bu tarz ayakkabıları çok beğeniyorum, ama daha kullanışlı olması açısından tek renk olanları tercih ediyorum..


        Rengi çok güzel, pırıl pırıl.
Ama önündeki bant ve burnunun düz olmasından dolayı tercih etmeyeceğim bir model
.


Hem spor giyinip hem de şık olmak isteyenlere güzel bir model ama topuk biraz yüksek değil mi?


Metal kemerler bu sene çok moda!!
Altın rengi bu metal kemer benim olsa keşke:)


 Son olarak da benim tarzımı yansıtan bir saat! 
Nasıl buldunuz? :) 
   
Bu arada, 
iki gündür annemde kalıyoruz, burda mahsur kaldık ama  çok da güzel oldu!
Karlar dizlerimizde, manzara müthiş :)
Herkese iyi eğlenceler, güzel günler diliyorum!

14 yorum:

Adsız dedi ki...

Hepsi ayrı ayrı çok güzel parçalarmış gerçekten.Saatte tam benlikmiş ama =) Ellerine sağlık :)

Adsız dedi ki...

saat müthiş

Feyza dedi ki...

superisi, :) zevklerimiz uyuyor sanırım;)

isterenklihayat, bence de :))

Zeliş dedi ki...

mrb feyzacım paylasımların cok güzel senden bir isteğim olacak suanda yeni nsanlıyım .senin düğün fotoraflarını bekliyorum yani gelinliğini merak ediyorum tarzın cok güzel senden esinlenerek biseler almak istiyorm koyarsan cok sevinirim simdiden cok tşkler

elifini dedi ki...

ev ayakkabısı bende arıyorum güzel bir seçenek olabilir siyah olanı,saatide beğendim :)

Unknown dedi ki...

ayy canımm nihayet yani...mor etek için benim bir projem vardı eheheh:)yakında ..!ama saat için projem bile yok:((((bayıldım..tam aradığım gibiymiş...aman sağlığına dikkat et ..benim yanımda takıl seni 2 günde kanlı canlı yaparım ben:))))))))

bluestyle dedi ki...

Çok farklı modeller gerçekten uzun olarak dkilse cok guzel olurlar.İnşallah dikiş kursuna bi başlayabilsem dikmek isterim.
Ayrıca saat de çok güzel.
Paylaşımm için teşekkürler.

zayiflamamlazım dedi ki...

Hepsi ayrı ayrı güzel ama saati ayrı beğendim.

Serra dedi ki...

Feyzacımmm,

Shopbop artık Türkiye'ye ship etmiyor diye biliyordum, yoksa eski haline döndü de benim mi haberim yok? İnş öyledir! :)

Bu arada sezonun yeni trendlerinden metal kemerlerin hastayım. Altın ya da gümüş renkli farketmez, ikisini de seviyorum.. :)

Şimdiden güle güle kullan alacaklarını inşallah cnm bnm. Dikeceklerini de görmek isteriiiz! :)

Hava güzel olsaydı bu hafta sana gelecektim ama bilmiyorum, haftaya müsait misin, kursun başlıyor mu?

Adsız dedi ki...

merhaba feyza hanım bloğunuzu ve sizi severek takip ediyorum tarzı ve giydikleriniz gerçekten çok güzel ve zevk sahibi...
mail adresinizi verebilirmisiniz bir konu hakkında mail atıcaktım size havva-senturk@hotmail.com

Feyza dedi ki...

unknown, teşekkür ederim, tabii veriyim: feyza8484@hotmail.com

serra, evet cnm türkiyeye göndermiyorlarmış artık bana da yurtdışında yaşayan bir arkadaşım söyledi kendisi bu siteden sorunsuzca alıyormuş ama biz alamayacağız malesef.. zaten ben de online alışverişten hoşlanmıyorum. model bakmak için sık sık bakarım ama;)
Evet keşke gelseydin bütün hafta evdeydim diyebilirim:) önümüzdeki hafta evde olmayacağım kursum var ama bir dahaki hafta perş veya cuma ( kursa gitmediğim günlerde)bekliyorum mucks :*

Feyza dedi ki...

bluestyle, rica ederim:)

zayıflamamlazım, herkes saate vuruldu galiba:)

serap, hımmm projelerini merakla bekliyorum canım, haha sana takılma fikri hoşuma gitti:)

zeliş, hayırlı olsun, hımm öyle bir düşüncem yoktu aslında ama düğünümle ilgili, gelinliğimin modelini de görebileceğiniz bir yazı hazırlayabilirim:)

Feyza dedi ki...

elifini, bloguma ilk yorumun galiba, :)

Ortadünya Sakini dedi ki...

ne kadar trkıyeye sıparıs olmasa da ılk yarım elbıseye bayıldım o kadar guzel renkler ve model kı. Sizin gibi kursa gidip dikmek var feyza hanım.:)